Algemene voorwaarden

Afspraken
Afspraken kunnen bij Gaaf Haar en Visagie gemaakt worden via onze online agenda of via de telefoon. Wij vragen om een aantal gegevens, zodat wij de afspraak kunnen bevestigen en wij u een herinnering van de afspraak kunnen sturen. Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
Uw voor- en achternaam;
Uw telefoonnummer;
Uw e-mailadres.
Via de mail krijgt u een bevestiging van uw geplande afspraak. Mocht uw afspraak via whatsapp zijn gemaakt, dan krijgt u via deze weg de bevestiging. Daarnaast ontvangt u 24 uur van tevoren een herinnering van de afspraak per mail. Het is voor ons van belang dat u op tijd aanwezig bent gezien wij in tijdsblokken werken. Kunt u niet op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn? Meld dit dan telefonisch en zo spoedig mogelijk.

Annuleren
Als u door ziekte of andere onverwachte gebeurtenissen genoodzaakt bent uw afspraak te annuleren of te verzetten dan kan dit enkel telefonisch via: 0628417693 of via onze online agenda. Wij willen u vragen om dit 24 uur van te voren aan ons door te geven.

No-show
Mocht u niet komen opdagen of uw afspraak te laat annuleren (buiten de 24 uur), dan zijn wij genoodzaakt om uw afspraak voor 50% in rekening te brengen. Hiervoor ontvangt u een factuur.

Retourneren
Mocht u een gekocht artikel willen ruilen dan kan dit enkel binnen 7 dagen met de kassabon. Wij geven geen geld retour, u kunt uw artikel dan ruilen voor een ander artikel. Haarsupplementen en geopende of gebruikte artikelen kunnen niet geruild worden.

Toepasselijkheid
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op de totstandkoming en uitvoering van alle overeenkomsten in de uiterlijke verzorgingsbranche tussen Gaaf Haar en Visagie en de consument.

Aansprakelijkheid:
Gaaf Haar en Visagie mag ervoor kiezen de consument een behandeling te weigeren wanneer zij dit (medisch) niet verantwoord vindt.
Gaaf Haar en Visagie doet haar uiterste best om het beste resultaat te behalen. Mocht dit niet naar tevredenheid van de klant zijn, dan is Gaaf Haar en Visagie niet aansprakelijk, tenzij duidelijk wordt dat deze schade door ernstige tekortkoming te wijten is.

Klachten
Mocht u een klacht hebben en deze binnen 7 dagen ontdekken, verzoeken wij deze klacht schriftelijk dan wel telefonisch bij Gaaf Haar en Visagie in te dienen.
In geen enkel geval zal een klacht leiden tot restitutie van het bedrag van de behandeling.
Mocht de klacht niet naar tevredenheid tussen beide partijen worden opgelost, ontstaat er een geschil dat kan worden voorgelegd aan de Geschillencommissie.
Op elke opdracht is het Nederlands Recht van toepassing.